1,25 € 15,63 €/L
Portfólio našich detských zmrzlín obsahuje osviežujúce zmrzliny, ktoré si vaše deti zamilujú. Máte chuť na Twister či Calippo? Alebo si vyberiete niektorú z našich ďalších vodových či vanilkových zmrzlín? Všetky naše detské zmrzliny sú navyše označené logom „Responsibly made for kids“. My v Algide veríme, že striedma a rozumná konzumácia sladkostí, ako je zmrzlina, môže byť pri zdravom životom štýle bez obáv súčasťou pestrej vyváženej stravy. A čo naše logo znamená? Zmrzlinu majú deti radi najmä vďaka atraktívnej chuti, textúre, rôznorodosti tvaru a farieb. Preto sa domnievame, že ich receptúra by mala byť vyvinutá a pripravená zodpovedne. Detské portfólio značky Algida sme preto navrhli zodpovedne k deťom.
Vzhľadom k tomu, že detská obezita je jedným z najväčších problémov vyspelých krajín, nakoľko viac než 340 miliónov detí a adolescentov vo veku 5 - 19 rokov má nadváhu prípadne trpí obezitou*, rozhodli sme sa zobrať veci do vlastných rúk a definovali sme limity pre príjem energie a niektorých živín prostredníctvom našich zmrzlín určených (nielen) deťom. Vďaka tomu si každý rodič môže byť istý, že akákoľvek zmrzlina značky Algida s logom „Responsibly made for kids“ napĺňa tieto kritéria:
- Neobsahuje viac než 110 kcal v jednej porcii
- Neobsahuje viac než 3 g nasýtených tukov na porciu
- Neobsahuje viac než 12 celkových cukrov na porciu
- Má primeranú veľkosť porcie
*zdroj informácií: www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/obesity-and-overweight
Spoločnosť Unilever patrí medzi najväčších dodávateľov potravín, výrobkov starostlivosti o domácnosť a výrobkov osobnej starostlivosti na svete. Do portfólia spadá viac než 400 značiek, ktoré zahŕňajú obľúbené značky ako Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Savo, Hellmann´s, Knorr, Lipton, Magnum alebo Algida, ktoré majú svoje stále miesto v domácnostiach po celom svete. Zodpovedné podnikanie spoločnosti Unilever stanovuje plán udržateľného rozvoja (USLP), ktorý sa zaviedol v roku 2010. Od neho sa odvíja všetko, čo spoločnosť robí. Jeho cieľ je súčasného rastu biznisu znižovať environmentálnu stopu a pritom zvyšovať pozitívny dopad na spoločnosť. Značky spoločnosti Unilever sa stále viac zameriavajú na to, aby mali jasne stanovené pozitívne spoločenské alebo environmentálne poslanie. Spoločnosť Unilever vznikla v roku 1930 a prvú pobočku na Slovensku otvorila v roku 1993. Unilever Slovensko, spol. s r. o. - so sídlom v Bratislave - je súčasťou obchodnej jednotky Česká republika a Slovensko a regiónu Východná Európa (EE) spolu s ďalšími devätnástimi krajinami.
71 g e.
Skladujte pri teplote: -18°C alebo nižšej. Minimálna trvanlivosť do konca: viď obal.
Twister Green! Roztoč to s Twistrom a uži si skvelú kombináciu jahodovej, citrónovej a ananásovej zmrzliny. Zmrzlina je bez lepku.
- Detská zmrzlina
- Jahodová, ananásová a citrónová príchuť
- Zmrzlina bez lepku
- Ovocná zmrzlina
- Zábavná zmrzlina
- Letné osvieženie
Unilever Slovensko, spol. s r.o.
Karadžičova 10
821 08 Bratislava
0850 123 850
Zmrzlina ovocná citrónová s citrónovo-limetkovou príchuťou, ovocná jahodovo-citrónová a mrazený krém ananásový na báze rastlinných zložiek.
Bez umelých aróm a farbív, Receptúra s hrachovou bielkovinou
Voda, Cukor, Glukózový sirup, Citrónová šťava1 (5,5 %), Jahodová šťava1 (4,5 %), Fruktóza, Ananásová šťava1 (1,5 %), Rozpustná vláknina, Kokosový tuk, Stabilizátory (guarová guma, karobová guma, guma tara), Arómy, Koncentrát z čiernej mrkvy, Koncentrát z požltu farbiarskeho, Hrachová bielkovina (0,1 %), Regulátor kyslosti (kyselina citrónová), Koncentrovaná šťava z červenej repy, Emulgátor (mono- a diglyceridy mastných kyselín), Farbivá (chlorofyly a chlorofylíny, kurkumín), Jedlá soľ, 1ovocná šťava z koncentrátu
35
Zvoľte predajňu, kde si chcete nákup vyzdvihnúť.